fredag 14. juli 2017

Gåve til ei venninne


Ei av venninnene mine fylte 50 år for litt sidan. Tenkte ho skulle få ei god flaske vin og at eg ville lage eit kort e.l. til ho. Kom over ein mal på vinboks på Scrapomania sine sider, så den laga eg. Dette er ei dame som likar fargar, så det måtte sjølvsagt vise igjen på boksa. Fann dette fine arket i bunken og det heldt akkurat. Ideen til kortet var at uansett kor  mange år ein fyl, er det berre eit tal. Stansa derfor ut ulike tal som eg embossa og limte på tagen. 50 fekk litt annen farge, så dei embossa eg med ein annen farge.




No er gåva klar til overlevering.

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott gave du har laget i stand. Herlige farger.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  2. What a fabulous way to dress up a bottle of wine, looks amazing!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday challenge this week!
    Debxx

    SvarSlett
  3. Herlig, fargerik gave!
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Så flott. Oransje er undervurdert, det er en herllig farge.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene
    Beklager sen kommentering...

    SvarSlett