søndag 16. oktober 2011

Metallkort


Har sett på nokre bloggar nokre stilege metallkort - dette måtte eg prøve. Sidan Steve hadde bursdag denne veka, passa det godt å lage eit til han.
På Biltema fekk eg tak i metalltape og sånn strierull. Deretter gjekk eg i gong. Eg fekk god hjelp på bloggane til Marianne, Wenche og Tesa Tipsar.

Eg starta med å lime dei tinga eg ville på ha på kortet.



  Deretter limte eg over metalltape, trykte det ned mellom tinga og for deretter over med ein skrubb for å rufse det litt opp. 




 Så malte eg over heile kortet med svart akryltape og tørka av det overskytande med kjøkkenpapir. Synest det vart veldig tøft.




 Inn i kortet stempla eg med Tim Holtz-stempel.







Eg tek del i desse utfordringane:
StampARTic: Artsy and steampunky

4 kommentarer:

  1. Vilket snyggt kort! Tack för fin inspiration! =)

    SvarSlett
  2. Så stilig kortet ditt ble Gry!!
    må nok få kjøpt strie jeg også ser jeg... :o)

    Ha en fantaststisk søndag!

    SvarSlett
  3. Gorgeous card! I've been meaning to try this technique for ages. Now I really have to buy that tape...

    SvarSlett
  4. Helt utrolig kult og tøft kort!! Så spennende teknikk da! Kjempebra! Antar han likte det godt!

    Klem fra Desirée

    SvarSlett