mandag 1. august 2011

Eit blått kort denne gongen


Det har ikkje blitt publisert så mykje kort i det siste - det betyr ikkje at det ikkje har blitt produsert. Eg har laga forskjellige ting, har berre ikkje fått laga innlegg med dei enno.
Dette kortet var eit kjapt kort laga på søndag føremiddag. Eg har ein del enkle mønsterark som ikkje går så godt saman med dei andre eg har. Dette er ein fin måte å få brukt dei på. 



 Blomen er spraya med Glimmer Mist - nydeleg skin på den.


 Eg har brukt dei nye Spellbinder dies'ane for innsida. Enkelt og greitt!


Eg tek del på desse utfordringane:
Scrappekammeret: Eit mønsterark
Secret crafter: Monocromatic

5 kommentarer:

  1. Thanks for joining our "Monochromatic" challenge on SECRET CRAFTER SATURDAY CHALLENGE this week :)

    Hugs Jane x

    SvarSlett
  2. oh totally gorgeous creation, just love it, thank you for sharing with us at the Secret Crafter Saturday Challenge this week.
    Hugs Kate xxx
    PS I have new candy if you are interested.

    SvarSlett
  3. OMGodh how classy is this I just love the colour them and the image is gorgeous,

    Thank You for taking part at Secret Crafter Saturday Challenge: 145 Monochromatic
    I hope you join us again next week,

    I also have a little bit of Calorie free Candy if you are interested

    Good luck with the challenge,
    Hugs Bridget :0) x.
    SCSC DT

    SvarSlett
  4. So sorry for the misspelling it should read OMGosh,

    My sincerest apologies,

    Bridget

    SvarSlett
  5. Nydeligt kort du har laget! Flott med spellbinders diecutene i kortet!

    Takk for att du deltar hos scrappekammaret!

    SvarSlett