søndag 13. mars 2011

Steve 40 år

Mannen min,Steve, fylte 40 år i oktober. Eg hadde lyst å lage eit stili' kort til han, men enda opp med ei boks. Eg brukte malen som Marianne har brukt til telys, men eg hadde hjertesjokolade i denne;-)
Papira er Tim Holtz. Mannen min vart veldig nøgd med boksa si.
Kort o Mania har ei utfordring som passar til denne boksa - eg hiv meg på.
Anonyme Scrappere har 'Bretteteknikk', så eg tek del der og. Dei har forresten fått nye DTsom har ein RAK - det er berre å finne sida til Anonyme Scrappere.
Den siste utfordringa eg er med på er Moving along with the times. Dei ynskjer eit prosjekt for ein mann - då passar vel dette?

7 kommentarer:

  1. Beautiful card Gry, expertly put together! Thanks for joining us at MAWTT this week and good luck
    Hugs Laurie x

    SvarSlett
  2. Så nydelig boks du har laget til mannen din. Fint med tagen og koselig stempel. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o mania.

    SvarSlett
  3. Nydelig boks, stilige farger, og flotte detaljer
    Takk forat du deltar hos AS,
    KLem, Marianne

    SvarSlett
  4. stilig kort og artig med sjokoladehjerter som gave. Tusen takk for at du deltar hos oss i AS
    Klem, Anja

    SvarSlett
  5. Dette var et så lekkert kort og jeg fikk så lyst på sjokoladehjerter.
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlett
  6. This is a great card for a man, I love the vintage colours and image you have used.
    Thanks for sharing it with us at MAWTT this week.
    luv and hugs {brenda} xoxox

    SvarSlett
  7. Tøft kort du har laget!! Og med de kjemperomantiske sjokoladen i konrast til en røft kort! =stilig!!
    Tusen takk for at du deltar hos Kort o Mania

    SvarSlett