søndag 31. mai 2009

Tante på 90 år


I går var vi i selskap til tanta mi på 90 år! Ho held seg kjempegodt og eg håpar på gode gener;-)

Eg ville gjerne lage eit kort med portrett av henne på. Dette biletet er tatt for omkring 70 år sidan. Ho vart både glad og stolt over kortet sitt.

Eg prøvde fleire skisser for kortet, men enda opp med Eisbarentraume si skisse til blogcandyen - dette er ei skisse som er veldig enkel å nytte.

Sidan A Spoon Full of Sugar har som tema 'lace' vil eg delta på den, i tillegg til ABC (pearls) og Creative Card Crew(pretty flowers).

Yesterday I was in a party to my auntie who is celebrating her 90th! She is still going strong and I am hoping for good genes ;-) I wanted to make a card for her with her portrait on. This photo is about 70 years old. She was both happy and proud of her card.

I tried many sketches for the card, but ended up with Eisbarentraume's sketch for her blogcandy - this is a simple sketch to use-

Since A Spoon Full of Sugar are having lace as their theme this week, I will take part there. I will also join ABC (pearls) and Creative Card Crew (pretty flowers).

3 kommentarer:

  1. Hi, oooh this is such a pretty card, I love the backing paper and gorgeous flowers, the picture is beautiful. Thanks for joining us this week. Joey.x

    SvarSlett
  2. This is beautiful! Love the idea of putting a photo on thee card!
    Thanks for joining us at the ABC Challenge this week!
    Helen x

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar!
    Fonten som jeg bruker på bokstavbildene mine er en som heter: Clarendon Blk BT
    Så koselig med ungdomsbilde av tanten din som fyller 90! Var sikkert veldig kjekt for ho å få.
    Lykke til med utfordringen!
    Klem, Anita ;)

    SvarSlett